Uzmanieties no viltotas produkcijas

Atpakaļ

Uzmanieties no viltotas automobiļu sadales vārpstas piedziņas ķēdes 21214-1006040-03

27.10.2016

NVS valstu vairumtirdzniecībā, t.sk. komplektā ar zvaigznītēm, ir pamanītas viltotas ķēdes automobiļu sadales vārpstas piedziņām ar AS “DITTON pievadķēžu rūpnīca” zīmolu. Līdz ar preču ārējo pazīmju pakaļdarināšanu tiek izmantota rūpnīcas preču zīme «ДЦ» (izruna „DC") bez jebkādām būtiskām izmaiņām, nemaz neslēpjot likumpārkāpumu.

Viens no šāda pakaļdarinājuma ražotājiem un izplatītājiem ir uzņēmums “Ruian Хаю Автозапчасти Co.” Pēc pirmā acu uzmetuma var pamanīt sekojošas atšķirīgas pazīmes starp piedziņas ķēdes oriģinālu un pakaļdarinājumu:

1. Savienojuma posms

ORIĢINĀLS  VILTOJUMS

Velmēti veltnīši

Sakniedēti veltnīši

2. Ārējo plākšņu krāsa

ORIĢINĀLS

VILTOJUMS  

   

Vienmērīgā gaiši zila melnināšana

Tumši zila melnināšanu

3. Preču zīme “ДЦ” (izruna “DC”) uz ārējām plāksnēm

ORIĢINĀLS VILTOJUMS

4. Ķēdes izgatavošanas datums uz savienojuma posma plāksnes

ORIĢINĀLS VILTOJUMS

Cipari apzīmē izgatavošanas mēnesi un gadu

Izgatavošanas datums trūkst

Uzņēmuma “Ruian Хаю Автозапчасти Co.” izgatavotais pakaļdarinājums ir industriālās ķēdes 06B-1 pēc ISO 600 standarta variants, kas nav paredzēts uzstādīšanai automobiļu dzinējos. Šādas ķēdes izmantošana kā automobiļu sadales vārpstas piedziņas ķēdes vietā var novest pie ķēdes pārrāvuma tieši automobiļa dzinējā, kā rezultātā sabruks dzinējs un vārpstas.

Pakaļdarinātās ķēdes testēšanas rezultāti liecina par to, ka ķēde neatbilst automobiļa ķēdes (vienas rindas rullīšu ķēde ar soļi 9,525 mm) prasībām, t. sk. pēc graujošās slodzes, ģeometriskām pazīmēm, pēc ķēžu detaļu termiskās apstrādes kvalitātes. Ķēde nav izturējusi nodilumizturības pārbaudi pēc izstiepuma kritērija, jo rezultāti divreiz pārsniedz noteikto normu.

Atšķirošās pazīmes

AS “DITTON pievadķēžu rūpnīca” prasības pret ķēdēm

Т* 000303018-037-98

Т* 000303018-41-2007

Pakaļdarinātās

"Ruian Хаю Автозапчасти Co."

produkcijas testēšanas rezultāti

Graujošā slodze, N min
13000
9000, 9200
Iekšējās plāksnes biezums, mm
1,5
1,28 - 1,33
Bukses diametrs, max mm
4,61
4,71 - 4,74
Pieļaujamā sprauga, max mm
0,4
0,5
Pārraušanas slodze starp plāksni un buksi, min daN
59
50
Rullīša cietība, HV5
640 - 750
587 - 791
Iekšējās plāksnes cietība, HRC
45 - 52
40 - 45
Bukses nitrocementēšanas slānis, mm
0,10 – 0,20
0,05 - 0,15
Veltnīša nitrocementēšanas slānisа, mm
0,25 – 0,40
0,10 - 0,20